Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів: Зворотна доставка Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення товарів належної якості Обов’язкові умови для повернення або обміну: Товар має бути повністю укомплектований. Наявність оригінального та непошкодженого пакування та ярликів. Збережений товарний вигляд. Перед поверненням товару обов’язково зв’яжіться з менеджером для оформлення заявки на повернення. Місця повернення: Доставка «Новою Поштою». Повернення у пункті самовивозу (доступно тільки в Києві). Претензії щодо кількості товару приймаються протягом 2 діб після отримання замовлення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.