Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості 1 Обов'язкові умови для повернення або обміну: -Товар має бути повністю укомплектований; - Наявність оригінального та непошкодженого пакування та ярликів; - Дотримання товарного вигляду Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивозу (тільки Київ). 2. Претензії щодо кількості товару приймаються протягом 2 діб після отримання замовлення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.